sobota, 16 stycznia 2016

Ciasteczka "Całuski serowe"


Cały dzień "chodziło "za mną coś słodkiego, ale nie bardzo wiedziałam co, no i nie miałam też ochoty na długie stanie w kuchni o 18 znalazłam ten przepis, o 19 się nim zajadaliśmy, a o 20 już prawie nic nie zostało ;) 
Przepis znalazłam tutaj, jest prosty, szybki, a ciasteczka są przepyszne :)


Składniki:
250 g twarogu
250 g masła
250 g mąki pszennej
1 łyżka cukru wanilinowego
1 łyżka cukru
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia

2 jabłka
cukier puder do posypania

Twaróg mielimy, bądź możemy też go zblendować (ja tak zrobiłam, uznałam że nie warto brudzić maszynkę ) dodajemy masło, cukier, cukier wanilinowy, proszek i mąkę zagniatamy ciasto ( będzie dość klejące). 
Ciasto zawijamy w folię i odkładamy do zamrażalnika.

Jabłko obieramy i kroimy w półksiężyce.

Ciasto rozwałkowujemy na grubość ok 3 mm, wycinamy kółka, na każdym układamy jabłko i składamy na pół.

Ciastka układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, pieczemy ok 30 minut w temperaturze 180 st. C

Po upieczeniu jeszcze ciepłe posypujemy cukrem pudrem.

Smacznego!

1 komentarz: